مارا در اينستاگرام لايك كنيد

مارا در اينستاگرام لايك كنيد

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

 

افرادی که موهای خود را رنگ یا کراتینه کردهاند، معمولا به دلیل استفاده از مواد مضر و نامناسب برای پوست و موی سر، دچار خشکی مو و پوست سر میشوند. جهت رفع مشکل این افراد، شامپو تخصصی موهای رنگ شده تراست تولید شده است.

این شامپو به دلیل استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد خود، با ایجاد یک پوشش و لایه محافظتی بر روی تار مو، علاوه بر  تثبیت رنگ مو، جذابیت و درخشندگی  موهای شما را نیز حفظ میکند.

به دلیل استفاده از مواد مغذی و ویتامینهای مورد نیاز فولیکول مو، تمام افراد با موهای رنگ شده با هر نوع جنس مو، میتوانند از این شامپو حرفهای استفاده کنند. زیرا این شامپو علاوه بر شستشو، به عنوان ترمیم کننده و آبرسان مو نیز عمل می‌کند.

در این شامپو از اکتیوهای درمانی طبیعی مانند روغن آرگان، هسته انگور و جلبک دریایی وکراتین برای بازگرداندن طراوت و تازگی به تار مو استفاده شده است.

شامپو‌های سری پروفشنال تراست، همگی از نظر فرمولاسیون و اثربخشی مطابق با آخرین استانداردهای اتحادیه اروپا هستند و تحت لیسانس دانشگاه لوزان سوییس تولید شدهاند.

برای رسیدن به نتایج بهتر توصیه میشود همراه با  این شامپو از ماسکهای تخصصی تراست نیز استفاده نمایید.

کاربرد

ثبیت رنگ مو، ترمیم کننده موهای رنگ شده و آسیب دیده و کراتینه، تقویت کننده، آبرسان قوی مو و پوست سر

480000 تومان


با عرض سلام خدمت همه دوستان

عزيزاني كه قصد استفاده از مطالب سايت دارند بايد در سايت عضو بشوند و تمام اطلاعات نظير شهر.شماره تماس و... را پركرده و بعد از عضويت بايد مبلغ 1000 تومان براي استفاده يك ساله پرداخت كنند.درصورت پرداخت نكردن مبلغ نام كاربري شما فعال نميشود


بازدید : 12586 | تاریخ : دو شنبه 5 آبان 1393 ساعت : 12:28 |
برچسب ها : , , , , , , ,

با سلام خدمت شما دوستان عزیز

از تاریخ7/22 تا کنون این وبلاگ توسط افرادی سودجو هک شد که تا امروز تلاشهای زیادی انجام دادم که وبلاگ برگردونم اما نشد یعنی هیچ کسی باهام همکاری نکرد مخصوصا مدیر لوکس بلوگ تا جایی که خودم دست به کار  شدم وتونستم وارد مدیریت وبلاگ بشم.

از همه شما دوستان بابت این مشکل معذرت میخوام.راستی گلهای جدید وزیبایی اماده کردم که به زودی براتون میزارم.

کسانی هم که توی نظرات سوال کرده بودن جوابشون گذاشتم برن وبخونن.برای اینکه روحیه قبلی من برگرده نیاز به همه شما دارم نظر بذارید تا تشویق بشم.

ممنون به امید موفقیت شما


بازدید : 11648 | تاریخ : دو شنبه 27 آبان 1392 ساعت : 16:10 |

سلام دوستان این وبلاگ با مدیریت جدید شروع به کار کرد به زودی تمام هنرهای خودم میزارم تا شگفت زده بشید  زود به زود به ما سر بزنید وبه دوستان خود اطلاع بدهید"آپلود


بازدید : 14560 | تاریخ : شنبه 7 ارديبهشت 1392 ساعت : 19:10 |
سلام دوستان ازاين به بعدتمام سي دي و دي وي دي هاي موجود در بازار باكمترين قيمت براي شما دوستان درسايت گذاشته ميشه قيمت هر حلقه اورجينال5000هزارتومان ارزاني را ازما بخواهيد اول جنس راتحويل بگيريد بعد وجه رابپردازيد جهت سفارش باشماره 09397602395 تماس يا دربخش نظرات پيام بگذاريد
بازدید : 12385 | تاریخ : جمعه 23 فروردين 1392 ساعت : 13:20 |
برچسب ها : , ,
تعداد صفحات : 1